#1: “პრეზენტაცია ლიფტისთვის”

ეს არის რიგით პირველი გაკვეთილი სვითისგან :) რა თქმა უნდა ჩემთვის.. :)) თუ ამ გაკვეთილების შესახებ არაფერი იცით შედით www.sweet.ge ე და დაიწყეთ ახლავე! :) ესე იგი მე გავაკეთე ბლოგი იმიტომ რომ მინდა! და კიდე იმიტომ რომ ინტერნეტ სამყაროში ჩართული ვიყო :) ჩემი ბლოგი არის ყველაფერზე და ყველაზე ასევე არის ყველაზე რეიტინგული , საინტერესო კითხვაადი და რავიცი კიდე ათასი რამ :)

აბ ბლოგზე თქვენ ნახავთ ვარსკვლავების სტილს, მოდას, ჩანაწერებს, ჯანმრთელობას :D კიდე სასარგელო რჩევებს ბლოგისთვის და არა მარტო, ასევე შეგიძლიათ განათავსოთ რეკლამა :))) ამისთვის დამიკავშირდით ჩემი ემაილია angeldilo-vanesa@mail.ru თუ რამე დაგაინტერესებთ დამიმესიჯეთ მე აუცილებლად გიპასუხებთ :* დადააააამ ესეც ჩემი პრზენტაცია ლიფტისთვის

0 Responses on "#1: “პრეზენტაცია ლიფტისთვის”"

Отправить комментарий

SUBSCRIBE TO RSS