ვარდისფერი პოსტი !




ეს არის მსოფლიოში ყველაზე ვარდისფერი პოსტი. ვარდისფერ პოსტში კი ნახავთ ყველაფერს! :)

მოკლედ დავიწყოთ ამით რომ მე ძალიან მომწონს ვარდისფერი და მე ერთგული მკითხველი ვარ ყველაზე ვარდისფერი ბლოგის :) მართლა ძალიან მაგარი ბლოგია!

და მინდა ვთქვა რომ ეს პოსტი არის ცოტა უფრო განსხვავებული ვიდრე სხვები და ეს არის ყველაზე გოგოშკური პოსტი :) გოგოებს ხანდახან მართლა სჭირდებათ ასეთი პოსტები და მეც გადავწყვიტე დამეწერა. დიდხანს ვფიქრობდი რაზე დამეწერა. ვიფიქრე ვიფიქრე და გადავწყვიტე რომ ეს იქნებოდა პოსტი გოგოებზე და გოგოების ძირითად სასრუნავზე :) ალბათ გოგოების უმეტესობა თავისი დიდი დროის ნაწილს მხოლოდ და მხოლოდ თავის თავს უთმობს და მე ეს ძალიან მახარებს


მოდით დავიწყოთ უძველესი ისტორიიდან:
-ძველად ქალების 100% იყო დიასახლისი და კაცებს ელოდებოდნენ შინ :))) ამ დროს კი ღმერთმა იცის კაცი სად დაეხეტებოდა ან ვისთან დაეხეტებოდა :PP ნუ მოკლედ ყველა კაცი ერთნიარია. და მიდა გითხრათ რომ ბოსტანში მუშაობდა ქალი ეს იცით საიდან ვიცი??? იქიდან რომ ისტორიაში ვისწავლე :P ქალმა აღმოაჩინა თესლება :) აი მაინც ქალები როგორები ვართ რა!! სუკეთEსოები და შეუდარებლები . კაცები კიდე რავიცი ზოგი როგორ ფიქრობ ზოგი როგორ. ქალის იდიალად მყავს ორი ქალი: თამარ მეფე და კოკო შანელი ორივე დიდი ქალი იყო!

Image.geotorrents.com

ახლანდელი ქალები და გოგონები კი ასეთები არიან, პირველს ქალებს განვიხილავ: გამოსულები, მოდის მიმდევრები და რავიცი მაგაზე ლაპარაკიც კი უკვე ზედმეტია რომ ჩაცუმლობას ძალიან დიდ დროს უთმობენ


გოგონები:
_გოგონა როცა დგება პირველ რიგში მიდს თავის გარდერობთან და ამბობს: რა ჩავიცვა დღეს? :))) მე მაგალითად ეგრე ვარ და სხვების რა ვიცი,,,, მერე ემზადება რავიცი რომელშიც შედის შხაპის მიღება გაპრანჭვ გამოპრანჭვა :D ჩემი ყოველი დღე იწყება მუსიკით! მუსიკის გარეშე სიცოცხლე არ შემიძლია :))) ..........


აი ეს არის ყველაზე ვარდისფერი პოსტი :)
 

0 Responses on "ვარდისფერი პოსტი !"

Отправить комментарий

SUBSCRIBE TO RSS