ბიბლიოთეკა ! !


დღეს ბიბლიოთეკაში ვიყავი და ერთ დასკვნამდე მივედი!!! ადამიანს სჭირდება წიგნი და საერთოდ განათლება ! :) აბა გაუნათლებელი ადამიანი რა ადამიანი იქნება !!!! ხომ იცით როგორც ამბობენ: რამდენი ენაც იცი იმდენი ადამიანი ხარ! და ეს არის მართალია. მაგალითად მე ძალიან ბევრი ენა ვიცი ჩემი ასაკისათვის და მე ეს მეამაყება. სკოლის გარეშე მე სიცოცხლე არ შემიაძლია არ იფიქროთ რომ შკოლნიკი ვარ არა! შატალოს ვინც ტეხავს ეს მე ვარ მხოლოდ მაგრამ სკოლა რომ არ არსებობდეს ალბათ რავიცი ძალიან ძნელად შევეგუებოდი რა თქმა უნდა საშინაო დავალებები ძალიან დამღლელია და ხანდახან ვოცნებობ კიდეც რომ არ იყოს სწავლა მაგრამ მერე ვხვდები რომ ადამიანი სწავლის და სკოლის გარეშე ვერ ისარსებებდა.

Image.geotorrents.com


ამ ბოლო დროს რომანებმა გამიტაცეს და ყოველ დღე გაკვეთილების შემდეგ შევდივარ ბიბლიოთეკაში და თითო წიგნს იქვე ვამთავრებ ერთი კი მომაქვს სახლში ( სწორედ ამის ბრალია რომ ბევრს ვეღარ ვწერ).


Image.geotorrents.com

:))) აბა წიგნი, წიგნი წიგნი!!


მინდა მომიყვეთ თქვენი საყვარელი წიგნის შესახბ რა ქვია? ან რაზეა :))

0 Responses on "ბიბლიოთეკა ! !"

Отправить комментарий

SUBSCRIBE TO RSS