სათაურის გარეშე ანუ უსათაუროდ :P




დღეს მქონდა ოლიმპიადა და ძალიან დავიღალე. სხვათა შორის კარგად დავწერე. ხო და როცა მივდიოდი ოლიმპიადაზე ჩავფიქრდი, რისთვის მჭირდება მე ეს ყველაფერი??? ან ეს ოლიმპიადა ან ახალი ტანსაცმელი, ახალი წიგნი ან რავიცი საერთოდ ცხოვრება რათ მინდა თუ მაინც მოვკვდები??? და თან ამას სევდიანი მუსიკა დაემატა რომელსაც ვუსმენდი :((( ხო და სანამ იქმადე მივიდოდი მაგრად დავიგრუზე! ჩემი დაქალი ელე რომელიც ჩემს გვერდით იჯდა და რაღაცას მელაპარაკებოდა მეც ავყევი და ეს სულელური ფიქრები სულ გადამავიწყდა! და აი მივედით დაგვსვეს რომრლიღაცა კლასში ჩვენს თანატოლებთან სხვა სკოლიდან და ის ბავშვები რაღაც ველურები იყვნენ! პირველად შემეცოდა ჩემი კლასელი ბიჭები რადგანაც ესეთ ველურობას არ არიან მიჩვეულები. ცოდა მოგვიტანეს ტესტები......და გვითხრეს რომ დრო ორ საათ ნახევარი გვაქვვს... სულ 100 კითხვა იყო. და მეც დავიწყე წერა. 50საკითხი მათემატიკის იყო! :((( მათემატიკის 40 საკითხი რომ გავაკეთე ეგრევე გადავედი ქართულზე და საერთოდ ყველაფერი მოვრჩი და მერე ისევ მივუბრუნდი მათემატიკას. 20 წუთსი დავწერე 100 საკითხი და მაინც უცბად ფუქრები მომეძალა :( ისევ ის სულელური ფიქრები მაგრამ რადგანაც უკვე დაწერილი მქონდა ყველაფერი გამოვედი გარეთ. იქ ჩემი დამრიგებელი იყო შემეკითხა რაღაცეებს :) მერე 10 წუთსი კიდევ რამდენიმე ბავშვი გამოვიდა და ერთ საათსი ყველანი გარეთ ვიყავით....

რადგანაც ძალიან მოშიებულები ვიყავით სადმე კაფეს ძებნა დავიწყეთ მაგრამ სულ ტყუილად ! მერე ვიყიდეთ რაღაცეები..რო გვეჭამა და გარეთ დავიწყეთ ჭამა და თან ველოდებოდით ტრანსპოტს )) ტესტების პასუხები იმედია მალე იქნება. :) აი ასე .. :) ჩემი წუთიერი სულელური ფიქრები

4 Responses on "სათაურის გარეშე ანუ უსათაუროდ :P"

  1. nastasia says:

    rasac aketeb,yvelaferi gchirdeba, da roca egre fiqrs daicyeb,yvelaferi 180 gradusit sheatriale da egaa...
    sascrafod gaigimeb :)

    beautiful says:

    ki vfiqrobdi rato ar melaparakeba raze fiqrobs tqo

Отправить комментарий

SUBSCRIBE TO RSS